Saturday, February 26, 2011

Penyesalan............

Sesalanku..mghimpit diriku...bla bla

Aku bukan nk nyanyi lagu ezlynn..tp inginku luahkan penyesalan yg sentiasa bermain d fikiranku..Rasa menyesal krn xbuat elok2 makroteaching pd mggu lepas..Aku xtau ape yg jd pd diriku sbnrnya..Lain yg rancang,lain pulak jdnya..Huuhuu...sedih pn ade,bila pk blk smua tu..Disebabkan perasaan berdebar yg tlalu menebal dlm driku bila berada di hadapan,sesi makro aku hancus lebus!!!!!!!!Ak jd xblh tumpu ape yg hndk aku smpaikn..Shggkn,fkiran aku jd xtentu hala..Disebabkan smua 2,pengajaran aku jd xsmooth dan tdk mengikut kronologi yg sepatutnya...Asma Adila,,,mgpala kamu ni teruk sgt..........
Aku rase aku kne berobat n minum air penawar dh,bg tmbah keyakinan dlm diri hlgkan rase bdebar bla bhdpn dgn org ramai..Cmne la aku nk jd ckgu ye..Br aku tau betapa susahnya nk jd ckgu...hhuhu..Bydaway, thanks kpd kawan2 yg bg skongan kt aku..InsyaAllah aku akn wt yg terbaik lps ni..Huhu..Xjanji,tp aku akan berusaha utk tmbah keyakinan dr n hlgkan rse debar2 tu..huhhhu


Korg xcye ke macroteaching aku hancus??Nah!!klau xcye tgkla sndri komen member2 aku



                            Komen mira sdkt sbyk tlh mnyuntik smgtku yg awalnye tlh pudar..huhu..Tq mira


P/S : Tujuan aku suh dorg komen ni adlh utk tgk ape yg sbnrya aku wt..Aku pn xsdar..Yg aku tau,smuanya hancur..kutunggu rzt makro n bsedia dgn sgla kmgkinan utk gagal>>>>>>>>huhuuuuu

1 comment: