Wednesday, May 11, 2011

Kuasa doa ibu..




Ya Allah ya Tuhanku...

Besarnye kuasa doa ibu...Yg Engkau anugerahkan kpd mereka...
Masihku ingat,sewaktu mula2 aku exam add mate, aku fail...
Lepas 2, aku blk n cerita kt mak...aku nangis,ngadu kt mak,ckp aku xpndai add mate..
Mak aku berdoa dan terus berdoa...
Aku dapat rase perubahan pada markah exam aku..
markah exam smkin meningkat...
SPm aku dpt A add mate
Aku dapat rase...


Betapa besarnya kuasa Allah
Betapa besarnya kuasa doa Seorang yang bergelar ibu...


Dan....

Semasa aku wt mikroteaching, aku xdpt buat dengan baik
Kerana ada perasaan yg berdebar-debar dalam diri aku..
Aku lakukan dengan teruk sekali
Aku takut nti aku akan buat kesilapan yg sama semasa praktikal..

Aku blk dan ceritakan kpd ibuku...

Aku menangis lagi...



Sekarang,aku sdg berpraktikal di SMK tg MAs..
Semasa handle kls,aku xrase gementar bhdpn dgn pljr..
Bahkan aku rase yakin sgt..

Wlaupun ilmu yg aku smpaikan blm tentu betul..


Mak ckp, dia xhenti berdoa utk aku..
Aku dapat rase,betapa besarnya kuasa doa ibu..
Terima kasih ibu..
Ku amat mencintaimu...


No comments: