Wednesday, January 11, 2012

Penangan Adam Adli

Pd 901 bersempena proses perbicaraan DSAI, AA juga telah dibicarakan akibat kesalahan menurunkan bendera  DSN kt PWTC 17disember lps..Pd mlm sblm hr kejadian, dilaporkan ada 10 roadblock kt UPSI,,yg amat menyusahkan org ramai, orang yg tak bersalah menjadi mangsa kerana seorang manusia yg bernama AA and da geng telah membuat kecoh kt UPSI pd mlm thun baru n berkemungkinan akan membuat kecoh dan demo pd mlm itu..

Roadblock upc 901

Pd 901 aku exam Kimia Industri, exam kul 2.30 ptg, tggu bas pkul 1.45 ptg, kul 2.15ptg bru ada bas (tggu bs da 30mnt)....dsbbkan jalan jam, ada roadblock perjalanan 5mnt ke kampus menjadi 30mnt,..dlm bas cemas  giler,smpai ada kwn2 yg menangis tkt xdpt g exam..smpai kt traffic light tmnU, kami pakat trun ramai2 dan berlari2 ke SITC utk amk exam.. kami lewat 30minit dh..nafas tercungap2 mse msuk dewan,pstu cari seat plak xjumpa..pd mse ni aku blurr sgt,xnmpak ape dah rase..pstu aku mundar-mandir dlm dewan yg besar tu,malu xpyh nk cite la..smua orang tgk aku..pstu aku suruh pgws peperiksaan cari seat aku..akhirnya jumpa jgk seat 373..pastu ddk kt seat then isi  kertas kehadiran..pd mse tu aku kalut sgt, tmpt isi Kursus aku g isi subjek exam..pstu kt kertas jwpn exam plak g silap tulis seat 373 kt tmpt kosong yg dia sruh tls tmpat exam (sepatutnya tls SITC)..Ahh,gementar punya psl,smuaa jd kalut..sblm aku mula jwb exam, mse 5mnt aku ambil utk hlgkan lelah coz berlari-lari td..pstu baca doa then, rase penat xhlg lg,aku jd blurr sgt nk jwb exam..mcm xstdy lgsung..ahhh mmg ini pengalaman yg tdk dpt dilupakan dlm hidup aku..aku benci org yg menyusahkan hidup aku..mmg aku ni jenis sukar nak maafkan orang..tp tgkla,mgkin masa dpt mengubat segalanya..

ni gmbr selepas perbicaraan AA..



 kira-kira 200 bdk upsi berkumpul utk masuk paper,tumpang femes AA



Bgga kot kena gantung u 3 semester,siap bersorak riang lg kn..Almaklumla ank org kaya,xkisah walaupun kena gantung drpd u..lainla aku ni,org miskin,klu blh nk cpt2 abis bljr,nk cpt2 posting,pstu blh bls jasa mk dan abah kt kg..brla rase bermakna hidup ni..bg orang mcm dia perjuangan politik lg penting drpd segalanya,,lgpn nk kaya cepat dengan jd org politik la kn??ok,watever pendapat korg,aku ttp dengan pndapt aku sendiri iaitu POLITIK ITU KOTOR!!kamu hanya dipergunakan oleh org lain utk kepentingan mereka..

No comments: